szombat, július 17

ha már tegnap elfelejtettem a bort elvinni Borihoz, akkor gondolta ma kibontom... nem tudom mennyire érte meg... itt vagyok egyedül,a bor ár elfogyott... elkezdte rendet rakni, de mit számít, majd holnap befejezem... elkezdte men in tree-t nézni, amitől egyszerre sírós és jó kedvem is lett...de még indig van egy napom itthon, amikor nem lesz se bor se cigi, csak ha kilépek a lakásból. tehát belesüppedek a sorozatba, hogy minél hamarabb hétfő délután legyen és én kihasználhassam a meghívásom egy kanapéra, ahol a tour de france az idén először utol fog érni (or not)... és még a szerdát is várom, mert ezer éve nem voltam kassán és minden körülmény ellenére örülök, hogy odamegyek...
aztán még arra is rájöttem ma, hogy likeolom a barátaim... szeretek itt lakni, szeretek a teraszon józanul sírva röhögni, szeretek akár 5 percre is találkozni, hogy tudjuk mi van egymással, szeretem, hogy számítanak rám, hogy felhívnak hajnal kettőkor, hogy boldogok mind... hogy várják, hogy találkozzunk, mikor már sok ideje nem láttuk egymást...
hozzatok még bort, vagy legyen hétfő délután!!!!

Nincsenek megjegyzések: