szerda, november 3

feedback...mondtam én

Kedves Zsófia!

Nagyon örültem a lelkesedésének, a tantárgy iránti szorgalmának. és ezért gondoltam, hogy írok önnek, mert ma esetleg úgy érezte, hogy korlátoztam a hozzászólási lehetőségét. Amennyiben ezt így lenne, kérem, értelmezze úgy, hogy nem önnek vagy a tudásának szólt, hanem szeretném elérni, hogy a csoport ne szakadjon dolgozók és jelenlévők társaságára, és ha lassan is, de egyre többen bevonódjanak az órai munkába.


ez mondjuk egy tanárom, ez mondjuk lehetne alap a egyetemeken...

5 megjegyzés:

bemapoe írta...

de mi volt az előzménye?

zsozsika írta...

figyeltem órán, megcsináltam a házit, válaszoltam ha kérdeztek...nálunk ezek nagy dolgok

bemapoe írta...

de miért érezhetted úgy, hogy korlátozott?

zsozsika írta...

mert azt mondta, hogy talán hagyjak másokat is megszólalni :D

tifany írta...

valahonnan ismerős :)