kedd, július 12

az államvizsgám előtt vettem magamnak egy nyakláncot... csepp alakú rézlapon egy kis kék pötty még apróbb fehér pötyökkel. nem tudom miért pont azt választottam a sok csodálatos darab közül, de minden olyan bájos volt az asztalon. közvetlenül a nyaklánc mellett beleszerettem egy csikóhalba is, amit azért otthagytam,de azóta is naponta megnéztem a blogon és a facebookon is.
hétvégén a diplomám megünneplésére összegyűlt a kis család... ennek örömére megkaptam bibitől&bálinttól a kis csikóhalat, bűbájos csomagolásban.
azóta csak arra vágyom, hogy:
1)végre egy olyan lakásba lakjak, ahova úgy jöhetnek a barátaim aludni, társasozni, enni, inni, csak lenni, mint ahogy miskolcra is jöhtettek bármikor.
2)ebbe az új lakásba otthonosan kialakíthassam magam körül a dolgokat méltó helyet találva pl. a kis csikóhalnak
3)olyan sok patchwork anyagot venni, amennyire örültem a csikóhalnak

Nincsenek megjegyzések: