csütörtök, szeptember 12

Azt hiszem a romantic comedy nézésnél egy durvább dolog történhet ebben a kategóriában. Valóságos emberek reality dating blogját olvasni minden szabad időben. 
forty-days-of-dating
Az elmúlt napokban már jópár embert telespammeltem ezzel a bloggal (?)

Egyrészt íráskényszerem van tőle.
Másrészt őrült mód és durván beleszeretek bárkibe képzeletben, aki csak kicsit is közelít ahhoz, amit a fejemben gyűjtögetett listából épp fontosnak tartok.
Harmadrészt tényleg megbolondultam és állandóan járatom az agyam időnként irreleváns kérdéseket feltéve a körülöttem lévőknek a világ nagy dolgairól.
Negyedrészt rájöttem, hogy hiába a globalizáció és az internet és a mindent egyenlősítő tömegkultúra, baromira nem abban a világban és tempóban élünk itt, mint mondjuk New York maga meg benne az emberek... 
Ötödrészt megveregetem a saját vállam, hogy a helyzethez képest mégiscsak a legjobb az, ami most velem van... Csak igazán jó végre dolgokról gondolkodni, nem csak túljutni egyik napról a másikra.

Nincsenek megjegyzések: