hétfő, február 2

az élet úgy osztja a pofonokat, hogy én mindennek nekimegyek és mindenhova beütöm magam, vagy valamelyik részem...tiszta kék-zöld vagyok...nem nem vernek, csak az élet pofoz...
esküszöm míg nőttem nem voltam ennyire béna...
a mai átlagom egy óra alatt egy ajtófélfa, egy küszöb, egy égett ujj, egy lefejelt vízcsap és egy majdnem fenékre esés a fürdőszobában...csupa újdonság a lakás, pedig itt élek a kezdetektől fogva...lehet, hogy nem is az élet pofoz, csak mindenhova felragasztottak plusz egy centi anyagot a régi dolognak álcázva...

2 megjegyzés:

Nap írta...

tudtad hogy ha két miliméterrel különbözik a lépcsőfokok magassága a legtöbb ember megbotlik? csináltam egy kísérletet tizenkétévesen, és az apám eltörte a csuklóját :)

zsozsika írta...

ezt kifejtheted majd bővebben is:D

most már egyébként ki is esnek a dolgok a kezemből...mi lesz még itt?