szerda, február 25

jelmezbál

a farsangok eddig valahogy mindig kimaradtak az életemből....talán elvből talán sosem hívtak..de tegnap kemény voltam és elmentem egy sotés korizós farsangra...jelmezem fő jellemzője volt a rózsaszín, ami sztem nem szorul magyarázatra...mindig is ez volt az én színem, csakhát megint az elvek (itt derül ki, hogy titkon sznob is vagyok) szóval betámadtam, mint Malacka (Dear Piglet) és koriztam hajnalig... tök jó volt, bár nem tudom, hogy akartam-e így látni a jövő orvosait...félelmetes a gondolat, hogy ezek fognak életben tartani, mikor már lehet, hoyg nem is kéne
annyira jól alakult az este, hogy elkeveredtem, bettiéknél aludtam és végül minden órámat kilyukasztottam, mert nem tartottam érdemesnek őket arra, hogy elvegyék az időmet aaa....hmm...aa...hát aaa...semmittevéstől, meg a sétálástól, hogy na azért mégse üljek már otthon-tól
végső összefoglalásom az, hoyg a farsang idétlen, de jó...az elte meg szarik az ilyen össznépi rendezvényekre, pedig az is idétlen és jó

1 megjegyzés:

Shade írta...

nagyon jól állt a malacka jelmez!:)