kedd, március 3

józan ész mikor kimész én becsukom az ajtót

ha nagy leszek értelmiségi leszek...egyébként órát hosszat tudnék csík zenkar szövegekből idézni, hogy miért is élek én most, miért is szárnyalok én most, mit is jelent az, hogy lenni...
de inkább elmondom röviden... a kusza spontén jól alakuló napokban az a szép, hogy nem vársz tőlük semmit, sőt félsz az agyad elrohadásától és hirtelen kiderül, hogy rajtad múlik az egész...a végén még lehet, hogy ember lesz belőled, a végén még lehet, hogy 1500 forintot fizetsz a müpában egy 5000es jegyért mikor el se akartál menni, de aztán a kisangyal a füledbe súgta, hogy de azért mégse lesz az olyan rossz...
és tessék a szar nap után úgy jövök haza, hogy kibontot metaforák várnak e-mailben, a legutálatosabb tanáromnak e-mailt írok, hogy küldjön címeket, hogy művelt lehessek, és még a müpában is találkoztam vele a csík koncerten amire hiába küldött üzenetet a google, de én el se akartam menni
aztán tessék...jobb kedvem van, mint hetek óta bármikor

Nincsenek megjegyzések: