hétfő, május 11

játék

1. Nevezz meg egy olyan énekest, vagy zenekart, akit szeretsz!
kispál és a borz :D

2. A kérdésekre válaszolj az énekes/zenekar számaiból.
- Férfi vagy, vagy nő?

de szeretnék én is hej! jó sokáig élni
nézni hogy lesz fiúból legény aztán férfi

- Írj magadról!
nem írok semmit magamra

- Hogyan írnád le az előző kapcsolatodat?
köszönöm, hogy mikor királynak hittem magam nem szóltál
és hagytál egy ideig az udvarodban kóborolni

jó móka lehetett, de én is megtaláltam a számításom

- Milyen a jelenlegi kapcsolatod?
este csillag voltál, nappal meg fecske

helló hogy vagy? jó, hogy vagy!

- Most hol lennél szívesen?
kifordult belsők között állandó zajban

- Mit gondolsz a szeretetről?
csak az van, amit szeretsz
az ördög is angyal

- Milyen az életed?
álmodtam egy világot magamnak, mert muszáj

megmentelek kicsi világ!!

- Mit kérnél, ha egy kívánságod volna?
nem vagyunk egyedül, nosza öleljetek meg!!!

3. Hat embernek dobd tovább a pöttyöst!
ízlés szerint :D

2 megjegyzés:

Tomi írta...

ez a nem írok semmit magamra tetszetős

zsozsika írta...

:)