szerda, július 15

nutellás és májkrémes falak napja

vicces lesz, ha majd kedves öcsém észreveszi, hogy minden kód nélkül a szobám közepén hagyta a gépét én meg elkezdtem örülni annak, hogy nini itt van internet....csomó mindent megnyitottam eddig, de a mac mindent elpakolt valahová és akárhová mozgatom az egerem nem találom az ablakokat...ez van...majd ő megtalálja és örül majd nekik...egyébként épp nyakig festékes vagyok, mert mi lenne a nyárban hasznosabb program, mint még legalább egy, de inkább három szobát kifesteni...reményeim szerint az eggyel mindannyian megelégszünk és a padlizsán, sima fehér és barna szobák után felhagyunk ezzel a hobbival...:D ha ennek vége akkor végre úgy csinálhatok, mintha tényleg nyár lenne, és nem úgy, mintha valami munkatáborba zártak volna be :D bár őszintén be kell vallanom, hogy baromira élvezek úgy lefeküdni este, hogy csináltam is valamit....
ma pl a festésen kvül levelet is kaptam...messziről...nagyon messziről

Nincsenek megjegyzések: