szombat, december 12

eltáncoltam a kis cipőmet

szinte évszázadokban lehet mérni, hogy mikor voltam utoljára táncházban, pedig milyen jól esett a kis lelkemnek... jót táncoltam és moldvai révén még vágtam is dolgot... meghát megéreztem egy kedves fiú illatot, ami olyan jól esett, aztán beazonosítottam a hozzá tartozó figurát..az sem volt kellemetlen és még táncoltunk is... és igazából abban is el tudtam merülni, hogy utána megtalálta a hozzá illően bájos és kellemes barátnőjét, akivel olyan de olyan csodaszépen táncoltak székit, hogy végképp nem tudtam betelni a látvánnyal... komolyan gyönyörű volt, meg együtt ordítani, mozogni is olyan fuhhh... időnként kell ilyen is... nem csak a vadulás...
+ lebeszéltem egy embert az andragógusságról...

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia! (:
Egy ideje olvasgatom blogodat, késő éjjelente... (:

És meg kell jegyeznem, hogy tetszik, ahogy a lányos őszinteséggel leírod a kis történéseit napjaidnak! (:

Folytatsd csak! (:

Pá! (:

----
g

zsozsika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
zsozsika írta...

örülök, hogy jól szórakozol...én is :D
ígérem folytatom

Nap írta...

kommentlájk :D