szombat, december 19

engedj be kedves öregapó, öreganyó, malacka, boszorkány, róka, farkas, királyfi, királylány, mert itt az Óperenciás tengeren túl megvesz az Isten hidege...egy mesében így lenne
itt csak nem járt a 49es villamos, így hosszan hazagyalogoltam a hóesésben... szép volt ez, csak fáradt is voltam, meg hideg is volt... tegnap sem volt semmi hajnal ötkor -13 fokban hazarohangálni az ünnepeljük meg, hogy és csinálj olyat, hogy kiruccanásunk után, de ott együtt nevettünk, most meg egyedül másztam át a hórengetegen... forró teára, tűzforró radiátorra vágyom... nem tudtam eléggé értékelni, mikor órák hosszat a sütő mellett állhattam, ahol mézeskalács illat szállt szét a levegőben és megszülettek az év legviccesebb, és úgy egyébként is leg leg leg mézeskalácsai... jó volt ott a melegben nevetni a sütésfőzésen úgy, hogy a könnyünk is kicsordult :D

Nincsenek megjegyzések: