csütörtök, február 3

hobbi

rájöttem, hogy mi a hobbim, hogy mivel töltöm a szabadidőm. sokkal menőbben tudom megfogalmazni annál, mint hogy olvasás, zenehallgatás, filmnézés. mert ezt az egész dolgot én nem csak úgy össze-vissza, egyet innen, egyet onnan csinálom. koncepcióm van. discográfiák, filmográfiák és egyéb életművek teljességét akarom megszerezni, megemészteni szőröstől, bőröstől. mert szép, hogyha olvastam egy jó könvyet, de ha annak a stílusa, vagy valamije volt jó, akkor attól az írótol mindenre kíváncsi vagyok. addig a pontig persze, amíg a többi is jó. ugyan ez zenében. ha egy album, vagy szám tetszik, akkor a többinek is a végére kell járnom.
a filmekbene van a legtöbb koncepció olyan szempontból, hogy ott lehet rendező, színész, zeneszerző, és még millió dolog alapján csoportosítani... érdekes, hogy ezt élvezem, de már látom a fejemben a nagy kirakóst ami alapján válogatok. eddig azt hittem csak rendeszertelenül össze-vissza, de nem mert rendesen a lyukak betöltésére hajtok. sose leszek kész, de nem baj. jó tudni a saját koncepciómat

2 megjegyzés:

bemapoe írta...

Ez tök jó. Ha betömsz egy lyukat, három másik keletkezik.

zsozsika írta...

jól látod