kedd, június 7

Testen kívüli élményem volt este. Nem az a klasszikus magam fölött lebegek dolog, sokkal inkább ijesztő.
Úgy elaludtam álmomban a kezem, hogy egyáltalán se semennyire nem éreztem a jobbat. Hiába fogtam meg a másikkal, olyan volt, mintha egy hulla lenne, ráadásul gyűrődöt, mert nem tudtam mozgatni se. Ez annak fényében, hogy előtte éjszakába nyúlóan a sírhant műveket néztem tele hulákkal, elhagyott végtagokkal, stb, meglehetősen félelmetes volt. Sőt eszembe jutott, hogy Apa egyik kollégája egyszer részegen az asztalon támasztotta fejét és úgy aludt el, ami után hónapokig gipszben volt a keze, úgy elvalamiződtek az izmai. Aztán negyed órányi intenzív piszkálás után elkezdett rohadtul fájni, ahogy visszaáramlot a vér, de most már érzem mind a két kezem.

1 megjegyzés:

bemapoe írta...

hihi :)
ez velem vagy 4-5 éve esett meg először, azóta még egyszer
elsőre tényleg nagyon ijesztő volt, másodszorra már vicces :)