péntek, december 30

vallási nevelésem története

Amikor a keresztanyám meg a keresztapám a keresztszüleim lettek egy pár voltak. Azóta eltelt vagy 21 év és ők már réges réges rég nem egy pár. Voltak házasok (nem egymással), sőt van, aki most is házas, és volt azóta jópár kapcsolaton is túlestek. Amikor előveszik, azaz keresztanyám előveszi a keresztszülő programot, mindván, hogy nekem csináljanak programot általában nem a közös vallási nevelésem a végcéljuk. Inkább egy asztal köré akarnak szerveződni. Tavaly így voltunk a szülinapomon vacsorázni. Én mondjuk ezeket az alkalmakat roppant mód szórakoztatónak tartom, merthogy a nagybátyám, aki jelen esetben keresztapaként van jelen szórakoztató ember és átlát a keresztanyám, aki egyébként kicsit főnököm is szervezkedésein és ennek megfelelően viselkedik. Ezt én is látom, ezen szórakozom jól. Viszont amíg a nagybátyám tud velem tényleg egy asztal köré szerveződni, addig ezt a kersztanyám a vallási nevelésem nélkül (tehát a hármasban találkozáson túl) fel nem vállja. (mert ugye annak részéről semmi értelme) Ennek a történetnek ma gyönyörű megnyilvánulását éltem át. Keresztapám meghívott egy koncertre, cserébe, hogy elintézem neki meg a mókuskájának a jegyet, ilyesmit. Persze én így effektíve egyedül mentem. A keresztanyám erre beszervezte a legjobb barátnőjét társaságnak (magyarul kémnek az új nő koordinátáira vonatkozóan). A barátnő ismeri a szitut, nem kémkedett, nem is látta a csajt, mire a koncert végére mind a ketten sms halmokat találtunk a telefonunkon, benne kérdésekkel a mókuskáról. Hát nem aranyos... :) De. Ja és holnapra hirtelen meghívást kaptam a barátnőhöz szilveszteri partira, ahol ott lesz a keresztanyám (és a férje és a gyereke). Gondolkozom, hogy elmenjek-e. Én roppant jól szórakoznék, mint az ilyen estekben lenni szokott, sőt meg lehetne fejelni azzal a dolgot, hogy a drága keresztmama a gyerekeknek csinál programot, amíg én a férjekkel és a barátnővel felnőtt dolgokról beszélgetek és iszogatok... Ilyen muhahahahah röhögés támad bennem a gondolatra, de nem vagyok biztos benne, hogy helyes magamaban erősíteni a gonosz kis jóérzést, mert akkor lehet, hogy jövőre egész éveben ilyen leszek :)

Nincsenek megjegyzések: