hétfő, május 14

aki aludt, vagy hosszabb távon volt már nálam, az tudja, hogy itt hajnalok hajnalán is harci kavalkád tud kialakulni abból, hgy a szomszédok tologatják a bútorokat és a gyerekekkel ordibálnak (ami miatt sokszor gondolkoztam a feljelentésen)
ma úgy látszik megfordult a kocka és az electronic music lett az ördögtől való. Lejött a felső szomszédom, hogy halkítsam le a zeném, mert a kémény felviszi, mint a kurva élet. Persze én nem szóltam egy órája, hogy ők ordibálnak a gyerekükkel és húzogatják a széket. Mindegy. Nem is értem igazából. Sosem állítok a hangerőn. 4 hónapja pont így szól... Györkerek...

3 megjegyzés:

lightpost írta...

tekerd fel akkor, amikor tologatják a gyereket és ordibálnak a székekkel, aztán majd rájönnek.

Tomi írta...

egyet kell értenem, tekerd fel a hangerőt, vagy kopogj fel a csövön
http://napirajz.hu/archives/2008/06/09/FELKULDTE/

zsozsika írta...

most tologatnak és most kiabálnak, lehet, hogy ebbe kavartam bele... a napirajz meg nagyon tetszett :9 köszi Tomi...
Minden esetre inkább filmet nézek :)