hétfő, augusztus 6

El akartam koltozni a kis sotet lakasombol, amiben telen ez ember megtanul gyorsan zuhanyozni es ertekelni az otthoni cserepkalyha mellett toltott perceket.
Aztan vegiggondoltam es merlegeltem, de sajnos arra kellett jutnom, hogy nincs ertelme ujabb depressziv alberletbe koltozni, szivesseget kerni megint a koltozeshez, ideggorcsot kapni a ket foberlo kozott vergodes miatt, szoval maradok. Ezert miota dontottem naprol napra foglalkoztat, hogy mikent tudnek sved minimal lakast csinalni a hozott anyagbol. A sved es a minimal hianyzik meg, de tegnap Levente hatalmas segitsegevel (tenyleg) vegre haladt a dolog elore, mert atrendeztuk a lakast, ami sokkal alkalmasabb lett igy arra, hogy mas emberek is le tudjanak ulni es ne csak az agyra, egymas nyakaba teve a labaikat. Szoval friend-friendly lett a lakas. Most idomilliardjaimat arra hasznalom fel, hogy a Pinterest es az osszes dizajn blog imseretemet olyan erove formaljam, ami egy sotet lakasbol, rondka kis butorokkal kepes lesz hofeher, letisztult lakast krealni... Sok sikert nekem :)

Nincsenek megjegyzések: