kedd, augusztus 21

flow

Igazán szeretek folyamatokat belelátni a mindenapjaimba plána évek szintjén. Most egy újabb lépcsőfokot találtam ki magamnak.

Elvégeztem ugyebár az andragógiát, ami után kb ahhoz kapcsolódó dolgot csináltam, bár megéehetősen periférián a tréningekhez. Mindeközben foglalkoztatott a téma, hogy mi alapján választunk barátokat és meghatározó-e az ízlésünk, az igényességünk ebben. Befejeztem mindezeket, de csak épp annyira, hogy egy picit konkrétabban folytassam. HR Master, új munkahely e-learning designnal, sok kockulás mindeközben az interneten. Rájöttem, hogy a tudásom napi szinten használt része az internetről származik, amit egyedül szereztem meg, nem társaságban. Tehát az online dolgok kicsit nagyobb hangsúlyt kaptak egyszerre több oldali támogatással, mint korábban. Na meg ott van az öcsém folyamatos inputnak. MIndezekből kitaláltam a következő kiegészytő lépést, amit le akartam vezetni. Webergonómiából fogok szakdogát írni. A kép összeáll.
Az interneten építészet és design témában kutakodok hónapok óta, vettem is jó pár könyvet. A munkahelyemen van lehetőségem az újonnan szerzett információkat beépíteni, hasznosítani, tovább fejlődni belőle és a szakdoga témák között is szerepel a webergonómia szó.
Már csak egy emailre várok, hogy a Tanár Úr elvállal-e. Ha nem, akkor is meg kell találnom a módját, hogy ebből írhassak. Mégiscsak 50 oldalas alkotást kell létrehoznom, ahhoz pedig kell értelmet találnom a ráfordítandó energiának.

1 megjegyzés:

kitti írta...

Sok-sok sikert! :)