vasárnap, november 2

Következő fejezetek

ez a fejezet arról szól, amikor Tereza visszamegy Prágába és otthagyja Tomast hagy évődjön...
így kezdődött volna vasárnap, de én nem írtam semmit, mert ahelyett elmentem Borihoz és szépen lassan beleástuk magunkat a filozófiába... 2 doboz ciginyi, 1 vízipipányi, 4kávényi, 2 zöldteányi és egy marcipántortányi mélységből révedtünk fél kettőkor, hogy jujj aludni kéne, majd tegnap este mindezt éjfélkor kisebb kevesebb cigivel szintén megejtettük...mire ma a 150fős előadó utsó padjában az első padban ülő bácsira lesegetve megírtuk gyönyörű nyolc oldalas jegyzetünkből a filo zh-t...és még így sem lett tökéletes, mert igen, azt kérdezte az az átkozott, hogy mit tettem volna Robespierre helyében, és hogy engem ért-e már valami nehézség a polgárság bipoláris léte miatt... mire én erre azt válaszoltam, hogy kiálltam volna a többség mellett, és nem nem ért... pont ennyit írtam fél oldalnyi helyre, mert tényleg így gondoltam és én ma őszinte akartam lenni...
egyébként Tomas Tereza után utazik a regényben, és én most kaptam épp egy erre utaló telefonhívást...Tomas meg is érkezik Prágában és szereti Terezát, node majd meglátjuk, hogy zajlik ez nálam...
remélem mindent bepótoltam, ha nem, majd még írok
üdvözlettel
én

Nincsenek megjegyzések: