vasárnap, november 30

sál és kesztyű

Macipapa sálját először hordta ő, majd Bence, aztán Bálint és mostanában az enyém... Apa kesztyűjét először hordta ő, aztán én, majd Bálint, most Bence.. ez jó, mi egy nagy család megosztjuk egymással a javainkat...
Ma egyébként két napos tanulási okokból fakadó kimozdulásmegvonás után elindultam Korai Öröm koncertre, ami sokat alakult és végülis egy borozásban végződött koncert nélkül a barátom rokonainak társaságában... Majdnem ott is aludtam egy kedves unokatestvérnél, de holnap hajnalban érkezik a családi delegáció, akiket a kellő tisztelettel fogadnom kell...ez azt jelenti,hogy ilynekor, egyszer az évben az ember nem lehet másnapos, máskor meg van engedvem nem muszáj, de meg van engedve, most nincs.
Azért büszkén mondhatom, hogy ebbe na társasgában nagyon jól éreztem magam...megszálltuk a bakaegeret és citrommal dúsítottunk mindent, vigit, bort, sört, vodkát...ez egy ilyen family, lehet velük élni...nagyon jó volt..rájöttem, hogy küzdenem kell a bennmaradásért, én innen többek között már ezért sem akarok kihullani...hajrá nekem!

Nincsenek megjegyzések: