szombat, január 9

pánik

vannak jófej rokonaim...ittunk, ettünk, ittunk, babaházat építettünk, ittunk, persze ezek közben csacsogtunk az élet nagy dolgairól, amiből jó környezetben jól jön ki az ember...viszont aztán megjöttek a haverok, akikkel már volt egy vicces esténk tavaly februárban (grillezés, hó, bodzapálinka, hogy ne fázzunk, meg ilyen jobbfajta maffiasztori) na és a haverok közül a férfi valami oknál fogva egy ideje nem rendelkezik jogsítvánnyal (ezt én a maffia vonalon magyaráznám), így a friss jogosítvánnyal rendelkező nő vezetett és hozott haza...hát tudom, hogy nem én vagyok a legjobb vezető, meg egyszer elfelejtettem elsőbbséget adni egy körforgalomban, node azért annál jobban megy, mint ma szegény nőnek, aki nem tudom hogy tudott vezetni, miközben azt hallgatta, hogy fék gáz, tartsd már a rohadt kormányt, jajj már megint a kavicson vagy csillagom...viccesnek is nevezhetném, pedig végig az övet kerestem, de segítettek, hogy az nincs, mert a kocsi nagyobb a többinél, nem nekünk fog fájni..hát igen..azért élek és a kavicságy is csak négyszer-ötször volt meg

Nincsenek megjegyzések: