hétfő, február 1

20

nem ünnepeltetni akarom magam, de azért két igen fontos info van a birtokomban és ebből az egyik szrosan a szülinapozáshoz kötődik...
szóval éjfélkor beugráltam anyához, hogy háháhááá szülinapom van, mire ő eddig sosem hallott részletességgel elmesélte, hogy hogy is jöttem én a világra..ok a vér, a gáz amit kapott meg az ilyenek azok kicsit rémisztőek, de ezt eddig is tudtam...a dolog ott vett meglepő fordulatot, hogy én úgy tudtam, hogy anya után mondjuk másodiknak apa látott, de van egy apró ki megálló a két szülő között...istván anyukája (akinek nem mond semmit ez a név, annak nem lemzem, de nem annyira kedveljük, ez az álláspont) hamarabb látott, mint az apukám, és mivel járvány volt apa nem lehetett benn a szülőszobán és ezért ő szorítgatta az ordító anyám kezét...ehhez nem tudok mit szólni...
a másik infó, a jó hír, amit csak halkan suttogok el, az az, hogy csütörtökön ilyen igazi csini felnőtt nőnek öltözős állásinterjúra vagyok hivatalos...hehh...sztem menő

1 megjegyzés:

Nap írta...

kema? kúúúl.