kedd, február 16

kultúra

hát bunkónak és kultúrálatlannak lettem titulálva, ezen kívül megoldódott a rejtély, hogy miért nem vettek fel a tavalyi kolimba
van a kulturális hozzájárulás nevezetű okos találmány, ami két ezer forint egy évre. nevezzük nem túl sok pénznek a kultúrára, mert ezt bármikor kifizetem a gödörnek, a müpának, bármelyik színháznak vagy akárminek, ahol számomra értékes dolgok zajlanak, de arra, hogy idegen emberek részegedjenek a koliban kolibuli címen én nem akarok pénzt adni..sose vettem részt helyi partin, se itt se tavaly de még a gimnáziumban is csak néha
közölték, hogyha nem fizetek, ebbe a koliba jövőre nem leszek szívesen látott személy... hát ezért nem vagyok a tavalyi helyemen, ott se fizettem a helyben részegedésért... szóval nekem nem kell a kultúra... szégyenlem is magam... fuhh szegény lányt nem irigylem, rendesen felhúztam magam..ritkán veszekszem, ritkán ordibálok, de ma... sikerült elérni a csúcspontot
én hozok jegyet azokról az estékről, vagy számlákat, azokról az estékről, amiken itt rendezvény volt... biztos nem jogos a felháborodásom, de ez most akkor is rossz pontot talált el....

Nincsenek megjegyzések: