péntek, május 20

függő vagyok

kicsit szomorkásan érkeztem haza, hogy nincs itthon egyelőre senki, de aztán mászkáltam kicsit a lakásban, bekapcsoltam a zenét, kinyitottam a terasz ajtót, bejött az itthon érzés hirtelen. ez is szép volt tényleg, de aztán mentem még egy kört a lakásban és szembe találkoztam a kis piros laptopommal, aminek olyan jót tett a halál és a lekedvencebb öcsém keze, hogy felnyitottam és olyanabb volt, mint amilyenre számítottam. rögtön nyílt a snow leopard, vladstudios háttér, a leveleim, minden program sőt még mindenebb, mint ami eddig volt. a safariban már vártak a legtöbbet nézett honlapok. a kukában is volt valami, hogy hónapok után kitörölhessem csak a hang kedvéért... és még az itunes is tökéletes rendben, tele album coverekkel... jajj kedves öcsém rendesen meghatódtam...

VILÁGOMBAN MINDEN RENDBEN VAN!!!

Nincsenek megjegyzések: