csütörtök, május 26

a társadalmi felelősségről

Éreztem én már régóta, hogy kell nekem a társadalmi felelősségvállalás, mint egy falat kenyér, de nem találtam olyan módját a közmunkának, ami mellett úgy igazán, tiszta szívből kiállnék. DE. Jött a lehetőség, hogy lehet turista jelzést festeni. Ez a nekem való feladat, olyan dolgoban segítek, ami engem is érdekel, nincsenek benne állatok, emberek is csak közvete, nem kell semmit szeretgetni, simogatni, szóval vállaltam. Ráadásul annyira társadalmilag felelős vagyok, hogy a reggel 7kor induló csoportot vállaltam, hogy mások aludhassanak tovább, de a reggeli csoport is meglegyen (igazából azt az infót kaptam, hogy délután járnak a családosok, reggel meg a kutya-macska nélküliek). Szóval vállaltam, megyek.
Már el is képzeltem az új szövődő barátságokat, a sok dolgot, amit meg fogok tudni a kollégáimról, hogy új fiatal csapatba kerülök. Erre ma jött a kommunikáció, hogy hát négyen jelentkeztünk. Ketten reggel, ketten délután. Én így akkor megyek reggel és sokat fogok megtudni egy kollégámról, aki a hierarchiának pont a másik végén van, mint én. Nem annyira fiatal, de lelkes.
Még mindig van kedvem menni, mert biztos jó lesz (28 km, erdő, rajtam lehet a bakancsom), de azért ha valaki úgy érzi, hogy hajlandó fél hat körül kelni és társadalmi felelősséget vállalni, esetleg lehet, hogy van hely a csoportunkban. :)

Nincsenek megjegyzések: