kedd, május 17

Valaki magyarázza meg, hogy miért jó nekem, hogy 3 diákszövetkezethez tartozom. Kettőt ebből nem sok vizet zavar, de csak azért, hogy ne kapjak annyival kevesebb pénzt, mint amennyit a TB-vel vonnának szerintem nem éri meg diákszövetkezethez tartozni és nem önállóan dolgozni. Pláne ha belenyúlnak az ember életébe és nem utalják át, mert ők úgy gondolják, hogy nem érdemled meg, amíg nem igazolsz mindent. És ha ledolgoztad a hónapot és utána nem tudod igazolni, hogy diák voltál közben, akkor simán lenyúlják a kereseted, hogy sorry, de te vagy a csaló. Nem írnak egy emailt vagy smst, hogy jujj bocsi, de még mielőtt elkezdesz dolgozni, tisztázzuk, hogy diák vagy-e.
Szóval részemről rohadjanak meg és adják ide a fizetésem. Én még diák vagyok. És ezt nyolcvankétszer igazoltam náluk.

2 megjegyzés:

Varga Viktor írta...

Költség, létszám és vonzata van.

Ha alkalmazott vagy akkor és a nettód 100% akkor azon van még kb 30-40% adó és járulék, amivel kijön a bruttód, és még kb ugyanennyi egyéb tehát öszesen 180%-ba kerülsz a cégnek, nem beszélve arról, hogy még a személyügynek számfejteni kell, ami ugye meló, és dolgozni ki szeret.

ha tanuló vagy, akkor a tb-t az állam állja
a 100% nettódra kb annyi árrés jön mint a tb-d lenne, az 120% a 20%-ot teszi el a diákszövetkezet. de mivel csak egy számla, így azzal már nem kell dolgoznia senkinek csak jóvá kell hagyni.

összefoglalva. neked csak rossz, mindeki másnak jó. :)

zsozsika írta...

hmmm
köszi...
ettől nem lett sokkal jobb a helyzet.