szerda, augusztus 17

szeretek rekordokat dönteni utazás közben, hogy legkeletebben, délebben, nyugatabbon, északabbon, óceánban, legtöbb tengerben, legmagasabban, legalacsonyabban voltam, meg legmesszebb, legtöbb, legszebb hasonlók, de egyébként nem vágyom napi szinten a rekordokra...
ma mégis felállítottam egyet: 8.30ra járok dolgozni, ehhez képest 8.45kor keltem, viszont 9.01kor már be volt kapcsolva a gépem az irodában... ez akárhogy is vesszük 16 perc ágytól a székemig ugyan azon az órán nézve...
igaz, hogy kevésbé érzem magam komfortosan, mert a körmömet már reggel nem sikerült korrektúrázni, nem tettem be pulóvert, ami a légkondiban öreg hibának számít, nem reggeliztem, rohantam, magyarázkodtam, fáradt vagyok, maradhatok fél órával tovább, mint terveztem, de mindegy mert juhuhuhuhúúú rekordot döntöttem...

alkotói szabadságot fogok kivenni az életemből...

2 megjegyzés:

Nap írta...

és milyen csinos vagy!

zsozsika írta...

Jobb lett, köszi :D
Igazából az ebéd dolognál állt helyre a napom, bár a kopott körömlakk még mindig zavar, de szerencsére csak a bal kezemen :D