szerda, október 5

Freaking Out!

Volt egy pólóm, vagy még az is lehet, hogy van ezzel a felirattal: Freaking Out!
Szinte semmit nem tudtam angolul, de ezt a kifejezést milliószor megnéztem a szótárban, de semmilyen kröülmények között nem sikerült megjegyezni... Valószínűleg boldog középiskolás mindennapjaimban, mikor ezt a pólót hordtam semmi nem volt, amitől kiborulhattam,összeomolhattam, bekattanhattam volna. Minden ment magától...
Most se tudom pontosan a jelentését, de használatát nagyon érzem... Úgy forgatom a számban, hogy igen ha megkérdezik, hogy hogy vagyok ez a tökéletes kifejezés.
I am freaking out! A google translate szerint ez a következőt jelenti: Én rohadt ki!
Minden esetre rohadni szó szerint nem rohadok, de azt érzem, hogy bomlik az elmém, mert már nem tudja befogadni a főbérlőm családi drámáját, a kis dögöket a lakásban, hogy rámnyomnak egy fél emberes feladatot (ez jó lesz neked, mert fejlődni fogsz), hogy halálosan unalmas iskolába járok és csak havonta egy, azaz egy hétvégén érzem, hogy az életem halad előre is.
Persze vannak apróságok, amiknek örülni lehet... Csak szerencsétlenek hip-hop bekeverednek a szarságok közé...

Nincsenek megjegyzések: