csütörtök, október 8

érdekes, hogy mikor legutóbb itthon jártam úgy éreztem, hogy valahogy kihalt és üres az egész város...nincs is itt semmi
erre most hirtelen összefutottam emberekkel, itthon is kerestek telefonon, lettek programjaim, ahova el kell menni... a helyzet az, hogy a napsugaraknak köszönhetem az egészet, vagy a hajamnak, ha az úgy kevésbé giccses
a vonaton ugyanis gyönyörűen sütött a nap, amiben mindig szoktam nézegetni a hajam színét, mert akkor irreálisan szép színe van, de most nem volt, mert már elfogyott róla minden narancssárgaság, így hát elhatározom, hogy a rögvest hazamenetel helyett elsétáltam a festékboltig, ahol beszereztem a festéket...a séta alatt történt a sok minden, azóta meg örülök, hogy milyen szép lesz a hajam színe megint...ősz színe lesz a faleveles színes és nem a télises havas értelemben :D

Nincsenek megjegyzések: