vasárnap, október 18

kognitív disszonancia redukció

egyszerűen zseniális dolgokat eszeltem ki magamnak, hogy elkerüljem azt a döntő fontosságú pontot, amikor az idén először (!) neki kell ülnöm tanulni. de mégcsak nem is igazából, mert csak egy powerpointot kéne összeraknom, de már lassan fél három, én órák óta fenn vagyok, és semmi, cserébe új színűek a körmeim, rend van a szobámban, kimostam pár dolgot (még az új színű körmök előtt), főztem, elmosogattam, reggeliztem, ebédeltem egy óra különbséggel, olvastam, írtam e-mailt, levelet, mindent, de tanulni még mindig nem, pedig a diktátor barátnőm holnap valószínűleg örökre megsértődik, mert nem tettem meg még mindig az első lépést a művpol előadás felé...lehet, hogy titkon ez a célom..megszabadulni a diktátortól..ezért az ötösömet is beáldozom... gonosz vagyok, írtó gonosz, ezért tanulnom sem kell, a gonoszok nem tanulnak...
kognitív disszonancia redukció...jap

6 megjegyzés:

Bálint írta...

azt tudnám miért kellett ennyire kihagsúlyozni a színes körmeidet. :P

zsozsika írta...

háháháháháháááááá
mert nekem tetszik attól, hogy neked nem

bemapoe írta...

mi az hogy kifestetted a körmeidet?????

nem ismerlek?

zsozsika írta...

miért mindenki a körömfestésen akad ki????
senkit nem izgat fel a füstölt fürjtojás???

bemapoe írta...

de, az is jó, majdnem arra is írtam.

Nap írta...

nekem tetszenek a körmeid :D