szerda, október 14

hasznos nap

ha az ifjúsággal történeik valami, akkor minimális, de tényleg minimális mennyiségben volt nekem is beleszólásom...durva érzés...ma voltam a parlamentben az isjúságpolitikai napon, ahol lehetett felszólalni, meg minden ilyesmit, miután hősiesen végigálltuk a csontig hatoló szélben a bürokrácia mintapéldáját, a dupla beléptetőrendszert, aztán sok sok sok beszéd következett, de azokat is végighallgattuk, mert jó volt... aztán kávé, meg kávé, meg tea meg kávé, hogy elmúljon még a sorbannállás utolsó emléke is, és ezután jött az, hogy belecsaptunk a lecsóba...fidelitas vs societas és mindeközben lelkesen kérdezgetett az időközben megcsappant tömeg
a végére tényleg olyan lett, mint egy igazi parlament, kevesen ültünk a nagy teremben, a házelnök kalapácsolt jobbra balra, hogy nyugalom legyen, a felnőttek anyáztak, az ifjúság meg érezte, hogy róla van szó, így igyekezett minnél többet belebeszélni...én is hehh... a vége meg az lett, hogy a hétfői frakcióűlésen mindkét párt nekiugrik annak, hogy még a következő fél évben elfogadásra kerüljön a 2002 óta asztalfiókban álló ifjúsági törvény...ez mit tud...volt értelme a napnak...
az már csak mellékes, hogy még két csizmát is vettem egy áráért, mert az esőben ácsingózás megingatta bennem azt a hitet, hogy én novemberig csini kis piros topánkában akarok szaladgálni... mostmár csini kis zöld meg fekete csizma amiért rajongani lehet...
ja meg dolgozni is voltam reggel
éééééés még iskolában is voltam egy azaz egy órán...ebben az a szép, hogy ez az első megtartott órám a héten
na...hasznos volt

Nincsenek megjegyzések: