szombat, november 14

hát csak leírnám ,hogy milyen volt az este, de anett már csak leírta...
a koncertről tényleg lemaradtunk, inni tényleg ittunk, berúgni...na azt azért nem...röhögni, na azt ahogy a csövön kifér...közben még volt egy csomó csomó vicces dolog, de ezekről nem is írok, mert sértők rám nézve, pl hogy nem tudok számolni...pedig

ha megvettem a nyomtatópatront 9000 pénzért és nyomtattam 1000 oldalt, akkor 1000/900 és máris megérte
csak nem 900 és osztani is a másikat kellett volna a másikkal..és akkor még vettem patront is szóval nem is érte annyira meg..nem nem is nyomtattam ezer oldalt...na mindegy...szóval csak leírtam/bevallottam, hogy elbutultam, mert már/még számolni sem tudok

na még a kedves öcsém írjon egyet aztán minden szempontból meg van mutogatva az este

Nincsenek megjegyzések: