hétfő, november 2

szatyor szakítás

édes anyám valahogy belemászott a gmail rejtelmeibe, aminek hatására halálra tömte cukimuki továbbküldözgetős levelekkel a postaládámat
ez még egy dolog, finom adagokban eddig is kaptam ilyeneket tőle, de a durva, hogy valaki felhívta figyelmét a gtalk használatára... ez not like...
drága öcsém ha ez te voltál, nem ismerlek eléggé, ha meg a betolakodó idegen, akkor nem fogom jobban kedvelni ezek után... pláne ha még több dolgot akar megszerelni nálunk (talán erről még csak élőben beszéltem,de talán nem...ilyen radiátor meg csap dolgok)
szóval a internetről szép dolgokat olvastam az iskolában, hogy új kapcsolati forma, meg olvasás meg minden ilyesmi, de ezen én már túl vagyok... nehezen viselném, ha édes anyám széttépné a szatyrát és elkezdeni a facebookon lájkolni...

2 megjegyzés:

Nap írta...

úbaz, nemegyszerű.

Bálint írta...

én? :|
dehogy én.. :|
lehet, hogy online öntudatra ébredt?
nemááár. neeemáááár.