szombat, november 14

nem tudom miért erőltetem még mindig ezt a hazajövetel dolgot...
eddig annyit tapasztaltam, hogy megpucolhattam egyedül egy kg fokhagymát, be akartak oltatni, amiből egyből következett a veszekedés, hogy miért nem vagyok én sehol háziorvoshoz bejelentve (pedig a gyerekorvosnál még ott vannak a papírjaim)
aztán most meg az van, hogy már beírtam a dolgozatomba 700 karaktert a 10000ből, amiből nem tetszett 470 így annyit ki is töröltem...aztán még az is van, hogy az anyám pasija mutogatja az anyám bartnőjénak az anyám öccsémnek a fiának a fotóit a neten, ami egyébként nem is élőben néznek, hanem papíron, mert az anyám pasija kinyomtatta az internetet a naganyámnak, hogy el tudja tenni, hogy milyen ügyes a kis unokája a messzi messzi amerikában...
és még csak holnap jönnek a rokonok ebédre...5en...3 ellen
egyetlen pozitív dolog fog történni... beszélgethetek a dédnagyapámmal... így, hogy ez most eszembe jutott nem is olyan szar...

Nincsenek megjegyzések: