csütörtök, november 5

ritka dolog, amikor már a ketchup sem segít

én tudtam, hogy létezik valami porkrumli a világban, de sose jutottam testközelbe az ilyesmihez, de van az nap, amikor feltúrom a szekrényem, hátha van, amiből lehet várat építeni... hát találtam lekvárt meg egy zacskót...megcsináltam, és amikor kész lett szag alapján gyanús volt, hogy ez krumplivá akart változni , de nem sikerült...én segítettem rajta sóval meg szerecsendióval, de az ehető határig sehogy nem tudott eljutni...szóval aki kedveli a porkrumplit, itt van egy csomó..én megenni nem igen fogom...még felbontatlan is van...
egyébként annyival egyszerűbb lett volna, ha helytakarékosság céljából anya nem csak az elkészítési tervet vágta volna ki és küldte volna el, hanem magát a dobozt is amiben ezek az izék voltak...azon biztos lett volna egy kép, hogy ez krumpli akar lenni és akkor nem játszom végig a folyamatot, mert már a sok kis porszem gyanússá válik...

1 megjegyzés:

bemapoe írta...

Pedig azt jól meg lehet csinálni ám.