szerda, október 27

tudom, hogy hozzám képest más milyen hátrányos helyzetű utazás terén, de arról kell panaszkodnom, hogy idegroncs leszek a gondolattól, hogy nem lehet eleget utazni...
hiába voltam pl norvégiában még oda legalább 20x vissza kéne mennem, hogy azt mondhassam eleget láttam. és ez az év is...voltam ugye olaszországban, barcelonában, végülis kassán, de az őrségben, zemplénben, szóval egész sok helyen, már napokban lehet mérni, hogy mikor megyek londonba, nincs egészen egy hónap és azon töröm a fejem, hogy kit tudnék rávenni arra, hogy kijöjjön velem bécsbe, vagy pozsonyba, vagy mondjuk pécsre. és mondjuk ezekből ne csak az egyik jöjjön össze...meg prága..hát az is simán belefér...ezek úgysem hosszú utazások.
ezek a helyek nem olyanok, ahova sz0vesen mennék egyedül, mert m0g egy országot be lehet járni egyedül, egy várost felesleges.
jajj csoportosan is utaznék
hiába, telhetetlen vagyok

2 megjegyzés:

nevembalint írta...

én mennék londonba. máshova is, később

tifany írta...

január végén rávehető vagyok sok dologra ;)