kedd, december 7

lista

Köszönöm a felkérést én már írtam listát, amiről tegnap kipipáltam az órát... Karácsonyig esküszöm nem fogom hordani, hazaviszem a fa alá, aztán visszahozom. A hangfalat még meg kell konzultálnom a szakemberekkel. Tárgyi vágyaim tavaly nem voltak, idén hirtelen lettek, de ezeket nem varrnám senki nyakába.
Inkább hazamennék, mivel március óta, kivéve a Leventével közös tengerek közti kalandunk, nem volt egybe egy hét szünetem, még fél hét is alig, úgyhogy én csak úgy simán hazamennék. Ennék kedvenc sütimet, mert ugyan nem tojt nekem a mikulás, de még megmentheti bennem a gyerekkor érzését, ha Nagyi csinál kekszesalmást, meg Balázskának kókuszrudat. Bálintkának meg nincs is kedvenc sütije?

2 megjegyzés:

Bálint írta...

skót krémes. a francia is, de azt nem tud...

zsozsika írta...

szarul jártál, mert az barmi ritkán van