péntek, december 10

remélem nem csak én keveredtem annyira el az internet homályában, hogy a réges régi barátaim miután összevesztek titkos taktikákkal próbálják elérni, hogy megtörjenek és bevalljam melyiküknek vagyok jobb barátja. bízom benne, hogy bettivel együtt tartunk a csatatérre.
biztos voltam benne, hogy a legveszélytelenebb szilveszteri parti az az albérletben játszódik egy 1500 darabos kirakó és pár üveg alkohol társaságában, miközeben a háttérben futnak a már látott és még nem látott filmek.
erre nagy naival igen mondtam egy ajánlatra, amivel sárba tiportam három másikat, kevertem egyet a szaron egy véres háborúban, ami lassan fél éve szedi áldozatait.
dehát a csokiszökőkútra olyan nehéz nemet mondani.

nyilván ez az egész nem tragikus, csak szépen mintázza, hogy miért nem kedvelem én annyira a szilvesztert. pláne két városban élve. nem lehet mindenhol ott lenni és mindenki rászervez legalább háromszáz bulira.

Nincsenek megjegyzések: