hétfő, december 6

nem szabadulok az iskolától

lapozgattam a naptáramban és egyszercsak megint ott lett... februárban... a jelentkezési lap leadási határidő... ez minden évben egy hosszas agyalás jele, mióta a középiskola legvégére értem. Eddig mindig belecsaptam a lecsóba és választottam valami faszaságot... most is hasnoló bölcsességeket találtam ki, node szarból nem lehet várat építeni... elve csak állami, levelező képzések között keresgélek, a másik meg az, hogy ugyebár az andragógiából kb 4-5 dologra lehet tovább menni... ezek közül a társadalmi nemek tudománya, vagy vmi hasonló a kedencem. méltó válsztás lenne egy andragógia diploma után, de mégsem
jelenleg pécs tűnik döntősnek, illetve gödöllő... emberierőforrástanácsadó... hát nem szép... csak mostmár nem merek az emberek szemébe nézni ha megkérdezik, hogy miért választottam ezt. egyszer már előttem a nem volt jobb ötletem alapú döntést és íme a második kör, ahol úgyhiszem hasnoló színvonalon teljesítek majd.

1 megjegyzés:

tifany írta...

te még mindig jobban jársz, mert a munkahelyed jó, a suli szar, de ha valakinek fordítva van az szívás:)