hétfő, január 24

1. A múlt év legjobb könyve: Jiri Kratochvill: Szomorú Isten
2. Több, mint 3 alkalommal olvastam: Szerb Antal: Utas és Holdvilág
3. Kedvenc könyvsorozat: nem merem a harry pottert ideírni, pedig sztem ez az egyetlen sorozat, amire emlékszem, hogy olvastam
4. A sorozat kedvenc része: hát így a 3. rész, de nem ér. nem emlékszem más sorozatra
5. Boldog leszel ettől a könyvtől: Szerb Antal: A harmadik torony
6. Szomorúvá tesz: Bulgakov: Mester és Margarita
7. Leginkább alulértékelt könyv: fogalmam nincs
8. Túlértékelt könyv: Esterházy: Harmonia Caelestis
9. Amiről azt hittem, nem fogom szeretni, de aztán mégis: Doris Lessing: Az ötödik gyerek
10. Kedvenc klasszikus: én mondjuk Jókait szeretem
11. Ami nagyon nem tetszett: Doris Lessing: Az arany jegyzetfüzet
12. Amit valaha szerettem, de most már nem: Tracy Chavelier
13. Kedvenc író: Szerb Antal
14. Kedvenc könyv az írótól: Utas és Holdvilág
15. Kedvenc férfi karakter: Mihály
16. Kedvenc női karakter: Sabina (A lét elviselhetetlen könyűsége)
17. Kedvenc idézet: Ha az ember él még mindig történhetik valami.
18. Csalódtam benne: Orhan Pamuk
19. Legjobb adaptáció: még nem tudom
20. Kedvenc romantikus: Jeremy, halvány lila fogalmam nincs, hogy ki írta, 100 oldal, otthon van, időnként elolvasom és sírok, hogy nem lehetnek egymáséi...de csak ősszel olvasom.
21. Gyerekkori kedvenc: Csipike az óriástörpe
22. Kedvenc saját könyvem: Ha az a saját, amit megvettem, akkor még nincs meg A lét elviselhetetlen könnyűsége, de az összes kedvenc könyvem egyébként igen.
23. Régóta el akarom olvasni, de még mindig nem került rá sor: Spiró: Fogság
24. A könyv, amit bárcsak többen olvasnának: Kratochvill: Kushadj Bestia!
25. A karakter, akivel a legjobban tudsz azonosulni: volt egy, de már kinőttem, újat keresek
26. A könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásomat valamiben: sok, de Szerb Antal, meg Kundera úgy sokban.
27. Legmeglepőbb csavar vagy befejezés egy történetben: A Szomorú Istenben az a jelenet amikor,... Anettnak elmeséltem, de ezt nem lehet csak úgy a világ elé tárni.
28. Kedvenc könyvcím: Nem tudom elválasztani a tartalomtól, úgyhogy Utas és Holdvilág
29. Mindenki utálta, kivéve én: Temesi Ferenc: Por
30. Abszolút kedvenc könyvem: Szerb Antal: Utas és Holdvilág (tényleg le kellett mégegyszer írnom?)

Nincsenek megjegyzések: