hétfő, január 10

OMG

az új ember, aki aláírja a papírjaimat a lényegre tapintott rá, mikor megkérdezte, hogy ugye te sem magadtól keltél ma reggel. nem tudom miről beszél, mikor 3, max 4 óra alvás után kb térdencsúszva jöttem be az irdodába, mert valamit nagyon ünnepeltünk tegnap. legjobb tudomásom szerint azért ittunk, mert szar volt a film (valami amerika 2) és valahogy el kellett viselni. a végére már eljött az a szint, hogy jó lett...
most cserébe nem jó. leküldtem fél liter frissen facsart narancslevet és egy tarjás szendvicset, de továbbra is küzdök az életben maradásért. de milyen jó már, hogy hajnalban kiküldtem egy kisebb halom meghívót a szülinapomra, ami 1. még jó sokára lesz 2. nyilván azt se tudtam kit hívok meg.
minden rohadt év eleje abba fullad, hogy én hülyét csinálok magamból? tavaly márciusig tartott, idén legyen már konszolidált vége.
a kérdés már csak az, hogy kibírok-e 8 órát koncentráltan semmit téve, vagy dolgoznom is kell ma? ha igen, akkor segítségre lesz szükségem.

Nincsenek megjegyzések: