péntek, január 28

fel kellett nőnöm a feladathoz, hogy érezzem, hogy éjfél után én köszönöm már csak limonádét, vagy citromos vizet iszom. úgy hittem naivan, hogy ettől nekem a másnap jobb lesz, de ehelyett fél kiló lime, narancs, citrom keverék tette tönkre a reggelemet. tökéletes másnaposságot produkáltam fejfájás és szédülés nélkül.
gyerekek ne egyetek meg töménytelen mennyiségű vízbe áztatott citrufélét héjastól, mert másnap utálni fogjátok magatokat.
az a pár dolog tart életben, hogy a világon pillanatnyilag nekem van a legszebb táskám, vacsorázni megyek a keresztszüleimmel, 1,5 óra alatt fogok hazaérni, mert reszkessen az, aki ma miskolc felé az autópálya belső sávját akarja használni. és még belga csoki is van a táskámban. és mindjárt szülinapom lesz.
ez a narancsok szerencséje, ez egy determináltan jó nap, semmi nem tudja elrontani.

Nincsenek megjegyzések: