péntek, január 14

más lány vagyok kicsit, mint egy évvel ezelőtt. nyilván millió dologban nem, de mégis másként élem az életem. ez van, akinek kicsit nehezen megy le a torkán, van, aki semleges, van, aki örül neki. én például az vagyok, aki örül neki. persze sokkal jobb lenne, ha nem kéne néha antipartiarcnak, okoskodónak, vagy hivalkodónak éreznem magam. általában bennem kevés az őszinte rosszindulat. valami felszínes van mindig, de igazán rosszindulatú nem szoktam lenni. szóval nem kell félreérteni.
nem aludtam, mert őrülten fájt a fejem, azért lett ilyen szentimentális a reggel. meg mert olyan üresnek érzem a fáradságtól, hogy magamnak is bizonyítanom kell, hogy van még bennem valami.

5 megjegyzés:

bemapoe írta...

ÉN azért például egészen kedvellek néha még most is.

:P

bemapoe írta...

*Én

zsozsika írta...

egyem a kis szívedet...ebben titkon bíztam magamtól is :D

tifany írta...

én jobban szeretlek, mint egy évvel ezelőtt :)

bemapoe írta...

én jobban szeretlek, mint bármikor!


:P
(nem)