csütörtök, október 16

hermanfriends

be kell vallanom, hogy egy csepp eltés öntudatom sincs...van egy pici pesti identitásom talán, de nem eltés...megnéztem a kampánymúvit és az a helyzet, hogy nekem hermanos jóbarát öntudatom van...nyolc év megszokását nem lehet csak úgy egy egyetemmel felülírni...most úgy rámtört a középiskola utáni vágy...istenem csak egy kicsit retteghetnék, hogy nem írtam házit, nem tanultam törire, nem olvastam el a kötelezőt, nem tanultam szaavkat..csak egy picit
kéééééérlek kérlek kérlek leegyen liliááána!

4 megjegyzés:

bemapoe írta...

Nem, akárhogy is erőlködtem, az utolsó mondatot nem bírtam megértelmezni.

zsozsika írta...

hehh

lightpost írta...

nincs nektek mondjuk olyan hogy zéháidőszak? ott azért ha akarsz, lehet rettegni, hogy mit nem tanultál meg vagy mit nem olvastál el... :)

zsozsika írta...

még nem írtam zh-t...ez büfészak...