csütörtök, október 2

légyszi szép álmokat és semmi mást...

nekem zsömletolvaj szobatársam van, aki vagy alszik ha hazaérek, vagy a pasiját hozza fel ha otthon vagyok...
ma éjszaka a srác itt is aludt és nem volt szép tőlük,hogy mindösszesen háromszor hallgattam végig, hogy szeretik egymást és ezt egy ünnepi szexszel kéne megünnepelni...megünnepelték és nekem nincs füldugóm...
anyát reggel keseregve hívtam, hogy elmondjam mit is kellett átélnem, mire ő közölte, hogy hát nekik is volt hasonló projektjük amikor apa volt koliban pesten...na nee...ennyit se lehet egyműs nélkül kibírni?
azért mégis valahol ez egy szép világ, csak kicsit ki kell lépni ebből a szobából...ugyanis a nagy hír, hogy armstrong és az astana a következő tour de francon egyesülnek...ezek nélkül a tour de france ne mis érdekelt, de így újra van értelme a sporttévéknek...köszönöm index, hogy ma is felvidítottál, bár a moszkva téri pálma miatt még mindig neheztelek

Nincsenek megjegyzések: