vasárnap, október 26

kurvára fasz

az szar,amikor bízol bízol, meg se fordul a fejedben, hogy ne tedd és aztán véletlenül,de tényleg beleolvasol egynem odavaló smsbe, és az egész heti idill összeomlik és nem tudod, hogy sikíts, sírj, vagy hányj, és csak anniyt mondasz, hogy igen jólenne és igen én is szeretlek...
már egy kicsit jobb volt két feles, forró csoki és süti közben, de egyedülmaradtam a kurva gondolatokkal...el kell futnom, most nagyonnem fog menni az egyheti itthonbasztatást...menekülnöm kell a nagyvárosba, ami kezd az otthonommá válik
valaki tudja, hogy hogyan lehet jövőbe nézni...kíváncsi lennék, de nem merek előre tervezni, még a szülinapi ajándékot se vettem meg, pedig az csak kurva három hét...könyörgöm segítsen valaki és mondja meg, hogy szép lesz, nem fogok összeomlani, és ő nem más miatt szomorúú...kérlek kérlek kérlek...nagyonsírnom kell megint, pedig ezen a másfél órás vonatúton azt hittem túlestem
és erre most azt reagláom, hogy kurvára fasz, de még ez is kurvára nosztalgikus...áááá

Nincsenek megjegyzések: