kedd, június 22

Galaktikus Birodalom

Ma délután pontosan 16:02-kor behajtottam a Kazinczy utcába, ahol hetente minimum három alkalommal hazafelé indulok 17:05 tájban. Ma egy órával hamarabb hagytam el a munkahelyem, mire a 12-es szám előtt integetni kezdett nekem két rendőrruhába öltözött ember. Megálltam, közölték, hogy általános igazoltatásban lesz részem. Vegyem elő a személyim, lakcímkártyám, hoppá nekem kell jogosítványt is mutatni. Megmutattam. Ezek után megkértek, hogy valljam bea biciklim gyártási számát. Valljuk be nem is tudtam, hogy ilyenem nekem van, pedig de (J7879). Ezek után a rádióba belemondták azt a rémisztő mondatot, hogy körözést szeretnének ellenőrizni egy személy és egy kerékpár esetében. Itt következett a nevem, a személyi számom, majd a válasz: 0 (nem köröznek). Aztán a bringa száma, hosszú várakozás, közben találtak két utcával arrébb egy lopott bringát. Itt már remegett a keze-lábam, látszott, hogy bűnöző vagyok... Kb 5 perc után a bringám is megkapta zérót. A bringám benne van a rendszerben (én már eddig is benne voltam), ha ellopják, be tudom bizonyítani, hogy az enyém volt... Direkt nem lehet bekerülni a rendszerbe - mikor már elengedtek megkérdeztem - csak általános igazoltatás során... A történet vége, hogy felültem, elindultam, lecsúszott a vizes cipőm a pedálról és egy abszolút nőieset estem. A rendőröktől 1,5 méterre.

3 megjegyzés:

bemapoe írta...

Ez mi durva. Most már tök jó neked.

Zoltán írta...

Nyilván sablonos és közhely lenne azt mondani erre hogy a Nagy Testvér figyel, de akkoris, tök jó. Jogosítványt meg mimerrehányméter? Létezik olyan biciklire?

zsozsika írta...

a nevem alapján rögtön vágta a bácsi, hogy nekem van kocsira jogosítványom... megnézte, hogy van e fekete pontom, meg gyorshajtásom, ilyenek, parkolótartozásom... de zéró vagyok, tökéletes állampolgár