péntek, június 4

kiicsit szomorú, de már mégse lepődök meg azon, hogy egyedül töltöm az estét miskolcon...bálint színházban, anya pesten, anya barátnője,aki itt van most nálunk,anya másik barátnőjével színházban...én itthon... először el akartam menni megnézni a helyi überwassert, de aztán inkább egy kád forró víz és egyéb fűrdőszobai szöszm9t9lések mellett döntöttem... a kád víz után viszont nem maradt kedvem lenyúlni anya krémjeit, meg minden ilyesfélét amiért bármit odaadtam volna 8 évesen, ha felérem őket... szóval felhívtam a pesten ragadt gonosz ikertestvérem, akinek kiderült, hogy hasonló tervei vannak a mai estére... viszont átrágtuk magunkat a dolgon és a viva tévé kínálatán, amitől rögvest mosolygós jó kedvem lett, ígyhát nekiülök az összes könyvnek, ami a kezembe akad, üvöltetem a hifit ééés vasalni fogok trans global undergoundra (és titkon rágyújtok a lakásban, amit majd julira fogok hááháháhááá)

Nincsenek megjegyzések: