csütörtök, szeptember 16

bradycardia: A normálisnál lassabb ütemű szívverés.

Nagyon szeretem a kis lakóközösségünket. Annyira szolidárisak a lányok, hogy én tegnap elmentem kilenckor lefeküdni és hiába voltak ketten egy ellen, mégis kikapcsolták a star wars 5öt és ők is visszavonultak, aztán mikor hajnal 1kor lecsámborogtam folyadékért, meg zsepiért akkor egyszer csak ott lettünk mind a hárman, ültünk a nappalinkben és még vagy egy órát csacsogtunk... Aztán meg reggel végre senkit nem keltettem fel, hanem csak úgy simán eljöttem dolgozni, ahol sikeresen küzdök az elalvás ellen. Eddig jól ment, bár 4 órán keresztül a fülemben volt az ipod hangosabbik vége és én nem jutottam el addig, hogy bekapcsoljam... ültem bedugott füllel és nem hallgattam semmit... ha csörgött a telefon, kivettem... 4 óráig nem vettem észre, hogy nincs zene... most már van...

1 megjegyzés:

tifany írta...

onnan tudom, hogy baromi sok dolgod van, hogy négy napja nem írtál a blogodba. És mivel ezzel én is így vagyok, reménytelen, hogy két héten belül valamikor is találkozzunk, igaz? :(