szerda, szeptember 8

védjen meg valaki!!!

ez a nap félelmetes, vagy már a tegnap este kezdődött a félelmetesség..még 10 óra sincs és a gyomrom újra görcsben. mi van veletek emberek? buták vagytok mind? hogy lehet ez?
egy 30 éves nőt felvilágosítok az irodai chaten keresztül? emailt kapok olyan dolgokról, amihez semmi közöm?
tegnap meg olyan dolog derült ki olyan emberről, amit azért csak tudnom kellett volna, így már csak egy tőrdöfés
ma beiratkozok, hogy legyek már szociológus is bassza meg, mert az andragógia nem elég nagy hülyeség és változtatják az órarendem és nem sikerült routert találni és megbántottam egy embert akit még életemben nem is láttam és fáj a fejem és görcsben áll a gyomrom az idegességtől és és és... azt hiszem nem akarok kijönni a lakásból...az a legszebb hely a világon és én vagyok a bérlő és otthonos, pedig még be se fejeztük és kényelmes és én még fázni se fázom mert egy nagy halom takarónk van.

Nincsenek megjegyzések: