hétfő, szeptember 27

gesztenyefa

Egyébként csak a gesztenyefák hiányoznak. Azok itt csak olyan helyeken vannak, ahova én alapesetben nem járok. Van pár a BME Duna felőli oldalán, a Gellérthegyen, az Alagút fölött a Vár alatt, Zuglóban, Hűvösvölgyben... Otthon meg erről szól az ősz. Én nézem a gesztenyefákat a Vár utcában meg a zeneiskola udvarán, oda bemászok néha. A gesztenyefák meg a fejemre dobnak egy-két gesztenyét. Én összeszedem őket , hazaviszem, aztán egy idő után kidobom, vagy kidobja más. Már hideg van, de még süt a nap, de sárgán, nem szürkén vagy fehéren... Itt ez az egész hiányzik, ezért vagyok megzavarodva Miskolcért, hogy mehessek már este nézni a várat, sétálni egyet, vagy túrázni. ez olyan biztonságot adna. Ma elmentem pár gesztenyefa alatt a nagy ügyintézésből visszatérve és olyan jól éreztem magam. Hideg volt, de kabátban, sálban, biciklin meleg. Sütött a nap és nem kellett rohannom. És még azt is éreztem, hogy okos vagyok, mert megoldottam valamit aggyal nyafogás helyett.

Nincsenek megjegyzések: